Bracia Lwie Serce test ze znajomości treści

    1.

    Jak nazywała się mama braci Karola i Jonatana ?

     
     
     
     

    2.

    W jaki sposób pocieszał nieuleczalnie chorego brata Jonatan ?
     

     
     
     
     

    3.

    Jak Jonatan nazywał swojego brata Karola ?

     

     
     
     
     

    4.

    Dlaczego umarł Jonatan ?

     
     
     
     

    5.

    Kto napisał list pożegnalny do Jonatana  opublikowany w gazecie ?

     
     
     
     

    6.

    Jak nazywały się dwie zielone doliny w Nangijali ?

     
     
     
     

    7.

    Gdzie mieszkała Sofia ?

     
     
     
     

    8.

    Jak nazywał się koń Jonatana ?

     
     
     
     

    9.

    Dlaczego Jonatan wyjechał z Doliny Dzikich Róż ?

     
     
     
     

    10.

    Kto okazał się zdrajcą ?

     
     
     
     

    11.

    Dlaczego Katla była posłuszna Tengilowi ?

     
     
     
     

    12.

    Jaką nagrodę wyznaczył Tengil za schwytanie Jonatana Lwie Serce ?

     
     
     
     

    13.

    Jak brzmiało hasło do przejścia przez bramę w murze otaczającym Dolinę Dzikich Róż ?

     
     
     
     

    14.

    Gdzie został uwięziony Orwar ?
     

     
     
     
     

    15.

    Kto po złapaniu Orwara stał  na czele podziemnej walki z Tengilem  w Dolinie Dzikich Róż ?

     
     
     
     

    16.

    Czym zajmowali się w nocy Jonatan i Mateusz w białej chacie ?

     
     
     
     

    17.

    W jaki sposób Karol przekonał Sofię i Huberta, że Jossi jest zdrajcą ?

     
     
     
     

    18.

    Jakim stworzeniem był Kama ?

     
     
     
     

    19.

    Jak zginął Tengil ?

     
     
     
     

    20.

    Co się stały Jonatanowi, gdy w czasie ucieczki przed Katlą,  sparzył go mały płomyk z ognia Katli ?

     
     
     
     

    21.

    Gdzie znaleźli się bracia Lwie Serce, gdy  razem rzucili się przepaść ?

     
     
     
     

    Question 1 of 21

    43 thoughts on “Bracia Lwie Serce test ze znajomości treści”

    1. Anonim pisze:

      Super jakby to było na serio bym dostała 4 😀 mam nadzieje ze te testy mi pomogą 😀

    2. YOLO pisze:

      Miałam 2 błędy

    3. Anonim pisze:

      jedno zadane pytanie było chyba błędne [ 15 ]

    4. OSKI pisze:

      popieram, zdanie 15 było błędne. Mam 20/21 XD

    5. trawa pisze:

      mam 16/20 choć jestem na 134 stronie książki

    6. trawa pisze:

      słabo mi poszło

    7. daria pisze:

      Mam 18 na 21 punktu chociaż przeczytałam całą lekture

    8. HAJSIK pisze:

      Miałem 1 bł tylko w 20

    9. Anonim pisze:

      Ja przeczytałam prawie cała i ja dostała szóstkę a wy jak na mnie to poszło mi świetnie a jak wam poszło odpiszcie jak wam pujdzie na taką ocenę jaką chcieliście otrzymać za ten test POWODZENIA wam zyczę

    10. natulka pisze:

      Fajny test! Miałam 5 błędów chociaż przeczytałam całą lekturę.

    11. zuzia pisze:

      Łał ale książka ile w niej smutnych i wesołych przygód … Mnie bardzo zaciekawiła …Polecam tą książke wszystkim!!!!!!!!

    12. kapzi xD pisze:

      sssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
      błędne jest piętnaste ale i tak
      sssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    13. Natalia pisze:

      Ten test jest bardzo fajny i lebszy od szkolnego .

    14. Julcia pisze:

      W 15 nie było błędu!

    15. patrycja pisze:

      zadanie 20 jest bledne a w 15 jest nanglimy czy cos takiego a tak naprawde to byla nangijala

    16. julka pisze:

      ten test jest superrrr dostałam 5+

    17. Nanusiaaaaaaaa pisze:

      Fajna stronka, polecam :-*

    18. zyczkowaty pisze:

      fajny był test i książka 21\21 cudem

    19. HGFDSA pisze:

      Fajne. Mam 21\21p. Polecam.

    20. lolus pisze:

      lol 21/21XDDDDDDDDD
      lllllllllllllllllooooooooooooooooooolllllllllll

    21. Anonim pisze:

      Spoko miałem w piątek test i oczywiście uczyłem się do niego poprzez przeczytanie książki ,ale również kolega podal mi link do tej stronki i przez nią dostałem 4+ jest bardzo zadowolony bo nie chciało mi się czytać całej książki 😉

    22. Konstuktorzy. pisze:

      Siema, właśnie nie mogę tego zrealizować. ;/ Trude nawet trochę te pytania. Jeżeli bym miała to na polaku [na teście] napweno 3-jeczka lub chociarz 4-reczka ;/ Życzę powodzenia… 😉

      kn.; 654mc88[][khbh.,/18hhsjd04.uwh2017r.dmje

    23. MIKUSIA pisze:

      JEST SPOKO

    24. b.s pisze:

      spoko to

    25. ... pisze:

      bedzie 6

    26. julitka pisze:

      dostała za to sześć

    27. Jakiś fajny typ pisze:

      A no fajne fajne

    28. Anonim pisze:

      Polecam jutro mam test i mam nadzieje że dobrze mi pójdzie.

    29. Angelika pisze:

      spk test trudny ale sie udalo 21/21 😉

    30. Super identyczne pytania były u mnie na teście! Bardzo ci dziękuję osobo która to opublikowała bo dzięki tobie test zaliczyłam bezbłędnie i mam 6 🙂 I będę miała 6 na koniec roku ! Wielkie dzięki

    31. Natalka pisze:

      W zadaniu 15 jest błąd: na czele walki stał Jonatan, nie Mateusz! Czy ten kto to pisał, to w ogóle czytał tą książę?! Wąż-olbrzym nie nazywał się Kama, a Karm!

    32. noobson pisze:

      faajneeeeee? 11/21

    33. Anonim pisze:

      Niektóre pytania były trudne lub źle napisane. Mam 12/21. Powody dlaczego mam z tych punktów dwójkę:
      1. Naucz się ortografii
      2. skończ szkołę
      3. Naucz się dobrze pisać pytania, odpowiedzi, zdania
      4. Przeczytaj książkę do końca albo całą przeczytaj
      5. Skończ jakieś 13 lat

    34. LekturyPL pisze:

      Dziękuje bardzo mi się to przyda jutro ma sprawdzian i myślę że odtanę 4 poniważ miałem 2 błędy A jak coś poprawdzcie te zaznaczanie bo są krzywe. (:

    35. Anonim pisze:

      miałem 19/21

    36. Anonim pisze:

      Spoko tylko przypadkiem nie Jonatan stał na czele tajemniczej walki z tengilem

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.